1. CZY MUSZĘ ZAŁOŻYĆ KONTO W SKLEPIE ABY KUPIĆ PRODUKT?

Nie, w celu złożenia zamówienia w naszym sklepie, nie trzeba się rejestrować.

2. KIEDY MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W WASZYM SKLEPIE ?

Zamówienia składać można w naszym sklepie przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.

3. JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA ZAMÓWIONY PRODUKT?

Zamówienia są wysyłane w ciągu 2-3 dni roboczych od otrzymania przez nas płatności (w przypadku wysyłki pobraniowej, czas wysyłki nie ulega zmianie). Do tego czasu należy doliczyć czas dostawy realizowanej przez kuriera DPD.

4. CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?

Oczywiście! Zapraszamy do naszego żoliborskiego Showroom'u, przy ul. Wyspiańskiego 2. W sprawie odbiorów osobistych będziemy się uprzednio kontaktować telefonicznie, jeśli jednak masz jakieś pytania, zadzwoń: 534 301 663

5. JAK DOBRAĆ ROZMIAR?

Tabela rozmiarów dostępna na karcie każdego z produktów przedstawia wymiary osoby, a nie odzieży. Wszelkie długości podane w opisach produktów mierzone są następująco: rękaw – mierzony wierzchem ramienia, od szwa. Nie od pachy. Długość odzieży – mierzona z tyłu przez środek produktu (linia kręgosłupa).

6. DO KIEDY MOGĘ DOKONAĆ WPŁATY?

Na wpłatę za zamówienie czekamy 14 dni.

7. W JAKI SPOSÓB MOŻNA DOKONAĆ PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY PRZEDMIOT?

Płatności może dokonać przelewem internetowym, przy użyciu systemu PayPal lub opłacić zamówienie przy odbiorze.

8. CZY WYSYŁACIE ZA GRANICĘ?

Tak, realizujemy zamówienia za granicę.

9. W JAKI SPOSÓB MOGĘ REKLAMOWAĆ ZAKUPIONY TOWAR?

W tym celu, proszę odesłać do nas towar wraz z formularzem odstąpienie od umowy lub reklamacja (formularze dostępne w zakładce Regulamin). Skontaktujemy się z Państwem w ciągu 2-3 dni od otrzymania przesyłki, w celu poinformowania o podjętej decyzji w sprawie reklamacji.

10. CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ CHRONIONE?

Tak, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.


  Masz aż 14 dni na zwrot!

  Bezpośredni kontakt z producentem.

  Bezpieczne transakcje.